Newsflash juni 2024 Word

Newsflash!!! Juni 2024

www.stichtingbaraka.nl

Jambo allemaal!

Nou, de kogel is door de kerk, we komen !

Het was echt even spannend en we hebben pas laat geboekt. Helaas waren de tickets hierdoor ook duurder maar was niets  aan te doen.

Allereerst moesten we de scan van Robin (mijn naaste collega) afwachten. Ik kan niet weg als hij slecht gaat (hij heeft stage 4 kanker). Hiernaast hebben we de leiders moeten ontslaan op de boerderij en was het even spannend hoe de jonge staf dit zou oppakken.  Maar gelukkig lijk ik weg te kunnen.

De scan liet zien dat Robin een klein beetje achteruit was gegaan maar niet in sneltreinvaart🙏

En…. we hebben een nieuw team; wel veel werk maar ook erg leuk om een jong en fris team te mogen trainen! Met leuk nieuwe ideeën, bijvoorbeeld vorige week op outreach om het politiebureau schoon te maken en hun tuin op te knappen. Wat waren de jongens zenuwachtig😆 maar het was een hele goede dag!

We hebben in mijn laatste week ook nog een paar sollicitatie gesprekken.

Nog een leuk nieuwtje, Vanuit Friesland is een geweldige actie geweest en onze boys krijgen nieuwe (tweedehands) computers, tafels en een printer !  De jongens zien er echt naar uit!

Sommigen van jullie hebben op het nieuws gezien dat we flinke overstromingen gehad; beide op de farm en ons kantoor aardig wat schade. Ik ben best moe met alles wat er hier speelt maar heb er ook wel zijn in even in Nederland te zijn.

Presentaties

Sommige kerken zijn wat andere dan gebruikelijk: Ik heb op het moment even geen energie en tijd om een nieuwe presentatie te maken, dus ik spreek in verschillende kerken en doe een presentatie in een aantal nieuwe kerken waar ik een bijgewerkte oudere presentatie kan gebruiken. De kerken waar ik twee jaar geleden en presentatie heb gegeven, daar zal ik volgende keer weer komen!

De eerste maand is vast geboekt qua kerken

• 9 juni spreek ik in onze thuis gemeente, iedereen is natuurlijk van harte welkom!

Gemeente Immanuel : Medanstraat 32, Haarlem (Noord). Aanvang 10.00 uur

• 9 juni middagdienst spreek ik in de CAMA Aalsmeer, Sportlaan 86, zalen centrum Het Baken. Aanvang 16.00 uur.
  • 16 juni Metslawier: Hier zal ik een presentatie geven om 9.30 uur
  • 23 juni: NGK Veenendaal, de Lichtbron in het Ichtus college:
    De dienst begint om 10.00 uur en ik zal hier een presentatie geven.
  •  30 Juni spreek ik in de Evangelie Gemeente Hillegom, Irenelaan 16 (ingang is op de Mariastraat). De dienst begint om 10.30 uur
  • Het schema voor juli volgt nog
    Ik zal eerst met Hadaya en Mikaya komen, die ook weer een week in Vriezenveen naar school zullen gaan (lekker inburgeren😆). Odiyo en Malaki komen begin juli.

Hoop jullie te zien !

Jolanda